Ons lid Willy Hesselink benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau.

Mevrouw W.A. Hesselink-Ligtenberg te Nijverdal is benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau
Decoranda (72 jaar) ontplooide/ontplooit de volgende activiteiten:
1985 tot 2010: Vrijwilliger bij Koninklijke Christelijke Muziekvereniging Advendo te Nijverdal. Zij heeft het clubhuis 10 jaar lang schoongemaakt samen met een groep vrijwilligers, ze was actief binnen het Damescomite´ van Advendo en ze was tevens 25 jaar actief voor de drukbezochte rommelmarkt van Advendo in Nijverdal tijdens de toenmalige Koninginnedag.
1985 tot heden: Bestuurslid van/vrijwilliger bij dansclub Hulsen, ontstaan uit een buurtinitiatief.
1998 tot heden: Vrijwilliger bij de Vogelvereniging Zang en Kleur. Decoranda zet zich op vele terreinen in: voor vogelshows, bingo-avonden en als lid van de loterijcommissie. Ook maakt ze vaak lekkere hapjes bij bijzondere gelegenheden.
2002 tot heden: Vrijwilliger (koffieschenken, wandelen, voorlezen) bij ZorgAccent in Woonzorgcentrum De Blenke in de dorp Hellendoorn. Ze is een trouwe vrijwilliger die zelfs op feestdagen haar werkzaamheden doet.
2005 tot heden: Vrijwilliger (barwerk, schoonmaakwerk, verzorgen wasgoed) bij het gebouw SION, de thuisbasis van Plaatselijk Belang Hulsen.